پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119606
تعويض طلايي درخشان از دربي گفت
تاریخ انتشار : 1393/09/03 13:28:24
نمایش : 1700
مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: با اينکه اولين دربي را تجربه کردم اما از شرايط حاکم بر آن خوشم آمد و خيلي دوست داشتم که گلزني در دربي را تجربه کنم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مهدي طارمي در خصوص پيروزي پرسپوليس مقابل استقلال گفت: در نيمه اول استقلال چند موقعيت خوب به دست آورد اما بعد از ۵ دقيقه بازي آرام شد بعد براي ما چند موقعيت پيش آمد و در کل فکر مي‌کنم نيمه اول آرام سپري شد هرچند در اواخر نيمه اول اين استقلال بود که به گل رسيد اما در نيمه دوم ما محکوم به گل زدن بوديم و به همين دليل روي دروازه استقلال فشار آورديم که به دو گل هم رسيديم و فکر مي‌کنم از نظر تاکتيکي خيلي بهتر از استقلال بازي کرديم به جز ۱۰ دقيقه آخر آن هم چون ۱۰ نفره شده بوديم به همين دليل فشار زيادي روي دروازه ما آورده شد.

وي درباره تجربه حضورش در اولين دربي ادامه داد: دربي خوبي بود و از فضا و جو آن خوشم آمد هرچند که خيلي دوست داشتم دربي را تجربه کنم و به همين دليل انگيزه بسيار زيادي براي اين بازي داشتم و احتمال مي‌دادم که بتوانم در دربي گل بزنم اما در همان ۲۰، ۳۰ دقيقه‌اي که به بازي آمدم خوشبختانه موثر واقع شدم.

طارمي درباره ضربه‌اي که به تير دروازه زد اظهار داشت: وقتي عقب بوديم توپ من به تير دروازه خورد و به همين دليل خيلي ناراحت شدم چون نياز به زدن گل داشتيم و شايد اگر توپ به اوت مي‌رفت و يا دروازه‌بان مي‌گرفت اينقدر ناراحت نمي‌شدم اما خوردن توپ به تير دروازه واقعا ناراحتم کرد.

وي درباره اينکه او را تعويض طلايي پرسپوليس در بازي ديروز مي‌دانند اظهار داشت: اينکه من تعويض طلايي بودم يا نه را مردم و کارشناسان بايد بگويند اما از وقتي که آمدم شرايط هجومي تيم بهتر شد و چند موقعيت به دست آورديم و اين هم به دليل تدابير درخشان بود چون به من گفت که به نوک حمله بروم و اميد عاليشاه در سمت چپ بازي کند و هادي نوروزي سمت راست برود و ما با سه مهاجم بازي کرديم.

مهاجم پرسپوليس در مورد اينکه در زماني که اين تيم از استقلال عقب بود فکرش را مي‌کرد که بازي با برد پرسپوليس به پايان برسد تصريح کرد: در بين دو نيمه وقتي به رختکن رفتم ديدم که درخشان به بازيکنان مي‌گفت هيچ اتفاقي نيفتاده و يک گل نتيجه‌اي نيست که نتوانيم جبرانش کنيم و به همين دليل بازيکنان با غيرت وارد زمين شدند و مزد زحماتشان را گرفتند.

طارمي درباره اينکه زماني که توسط علي دايي به پرسپوليس آمد کسي او را نمي‌شناخت اما حالا يکي از ستاره‌هاي پرسپوليس به حساب مي‌آيد افزود: تا قبل از اينکه به پرسپوليس بيايم اهالي فوتبال و تماشاگران زياد مرا نمي‌شناختند اما خوشحالم که الان هواداران پرسپوليس حساب ويژه‌اي روي من باز کردند و قطعا انتظارات از من بيشتر شده و بايد اعتماد هواداران را بيشتر جلب کنم.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html